Domů Branding & PR

Branding & PR

Vědět, ke komu mluvím

Z videoprodukcí vailské marketingové skupiny se učí celý vyspělý lyžařský svět, z dobrých důvodů. Série níže vybraných koncernových promo klipů výstižně demonstruje aktuálně platné...

Patologie politické korektnosti v lyžování: vyvolávání ďábla

Já sám jsem s lyžemi začal asi tou nejobyčejnější cestou – v mládí jsem se na ně postavil a od té doby jezdím. Nejspíš...

Toto je nejspíš neslavnější skistřediskový slogan na světě. Jak zní ten váš?

Zatímco název a logo má každé tuzemské středisko, svůj slogan zatím málokteré. Polepšit! Nedávno jsme se šéfem jistého skiareálu seděli nad jejich možným novým sloganem,...

Přeslechl snowboarding zvonit svou hranu?

Dodavatelé horské branže po celém světě jsou dlouhodobě znepokojeni klesajícími - v lepším případě nerostoucími – počty aktivních účastníků sněhových sportů. Ve Vail Resorts...

Killingtonský videomarketing: Welcome To Never Growing Up

Pokud snad někdy v životě budu mít sex, videoklipy z Killingtonu si dopřeju po něm místo doutníku. Níže jsem vybral náhled do rohu hojnosti killingtonské...

Red Mountain, Rossland: Nevěřte nám, věřte jim

Neotřelý marketingový risk podstoupili v jednom z mála posledních amerických retro středisek; vsadili na skoro až kaufmanovský sarkasmus tít do vlastních řad. O kanadském Red Mountain jsem...

Lyžařský XXX obsah z křesel lanovek živě k nevyspalým očím pracující třídy

Jistou dobu se náměty zdejších posledních článků vozí v pomyslné kabince, případně křeslech sedačkových lanovek horských areálů. Dnes lanovkovou sérii uzavřu – a vlastně...

Altské křeslo pro hosta: originální marketing za pár drobných

Že sedačky nebo kabinky lanovek nabízí příznivé prostředí pro unikátní videomarketingový obsah, vědí vedle minule popsaného Lutsenu taky v utažské Altě. Už několikátou sezónu v řadě produkuje...

Hudební seance z lanovky, mazaný marketingový koncept Lutsenu

Že sedačky nebo kabinky lanovek nabízí příznivé prostředí pro unikátní videomarketingový obsah, zjistili a už roky dobře vědí v americkém Lutsenu. Lutsen je malé horské...

Nedoceněný marketingový nástroj horských středisek? Placebo!

Už si nevzpomínám, kdy jsem o fenoménu placeba slyšel prvně. Nepřestává mě však fascinovat dodnes: podáte někomu falešnou, neúčinnou látku - a osoba se...

Dokud nás smrt nerozdělí

Reklamní videoklipy skiresortů nemusí být nutně dlouhé, přecpané nerealistickými efekty, výjimečnými scenériemi za ještě výjimečnějšího počasí, plné hlučné hudby a slizkých prodavačských žvástů. Nejenže nemusí...

Videomarketing braný osobně: lyžující kovboj Billy Kidd, vyhazov starýho Zimy, vyznání z lásky ke...

Nedávno vzpomínanou tematickou náplň videomarketingových klipů horských středisek doplním dnešní sadou (namátkou posbíraných) videošotů zdánlivě různorodého obsahu, opět však nepřekvapivě bazírujících na navlas stejných...

Fotit trávu růst a natřený plot schnout

Před časem si mi v jednom tuzemském skiareálu posteskli, že už je vlastně moc nenapadá, co pořád fotit, natož natáčet, na svůj web a...

Video, které by měl vidět (a mít ambici napodobit) každý střediskový markeťák

Po mém soudu jedno z nejlepších promo videí horské branže. Nepřekvapivě extrémně jednoduchý, supersilný vzkaz o tom, že užít si lyžování není jen výsadou už...

Nejkratší, nejprostší a nejspontánnější video současně nejpopulárnějším

18 vteřin impulsivně zachycených na tátův mobil láme divácké rekordy na Facebooku vermontského (nově též vailského) střediska Stowe. Bez jakýchkoli řečí, které nejsou třeba: zde...

Jak stimulovat loajalitu lyžujících srdcařů? Napoví americké profi sporty

V jednom ze starších textů jsem popsal napohled podivnou paralelu, jak se horská branže může marketingově inspirovat od golfové. Dnes se pustím do – opět...

Upřímnost středisek: neutíkat před pravdou a z nouze zkoušet dělat ctnost

Jedním z nejužitečnějších návyků, jež jsem si v horské branži osvojil, je pozorně sledovat vyspělé golfové provozy. Snad žádné jiné odvětví neposkytuje tak blízké...

I celebrita je taky jenom člověk

Tematika nasazení sportovních profíků do marketingu se zdá být těžko kdy vyčerpatelnou. Vezměme takovou slavnou tenisovou star. Na dvorcích bohyně, na konci dne (čili večír)...

Není náhodou největší příležitost horské branže současně svou vlastní velkou konkurencí?

Co když sofistikovaný oborový marketing spadl do pasti výroby FANDŮ lyžování – namísto produkce samotných LYŽAŘŮ? Schválně. Přeneste se časem nějakých patnáct let zpátky -...

Videosérie Aspenu demonstruje virtuózní variabilitu formátu při zachování konzistentního vzkazu

Bez nadsázky propagační skvost nazvaný Mysl, tělo a duše Aspenu (MTDA) jsem objevil už před pár lety, v jeho úvodním roce. Doslova jsem tehdy napsal: „Bez výjimky...