Domů Branding & PR

Branding & PR

Přeslechl snowboarding zvonit svou hranu?

Dodavatelé horské branže po celém světě jsou dlouhodobě znepokojeni klesajícími - v lepším případě nerostoucími – počty aktivních účastníků sněhových sportů. Ve Vail Resorts...

Nový trend horskostřediskových webkamer?

Přijde mi vzrušující zkoušet v reálném čase hádat budoucnost a vsázet si na ni. Znám to dobře z tradingu; pokud ale chci, dokážu podobné...

Lyžaři sobě

Horská střediska, jak by se vám líbilo dostat se k nějakým významným penězům - řekněme čtvrtmiliardě – ne však od netrpělivých bankéřů, nýbrž od...

Dokud nás smrt nerozdělí

Reklamní videoklipy skiresortů nemusí být nutně dlouhé, přecpané nerealistickými efekty, výjimečnými scenériemi za ještě výjimečnějšího počasí, plné hlučné hudby a slizkých prodavačských žvástů. Nejenže nemusí...

Patologie politické korektnosti v lyžování: vyvolávání ďábla

Já sám jsem s lyžemi začal asi tou nejobyčejnější cestou – v mládí jsem se na ně postavil a od té doby jezdím. Nejspíš...

Druhá myš bere sýr

Sociální média, ač sexy a o zlomkrk se rozpínající, nedokážou plnohodnotně nahradit dobře promyšlenou, tradiční lyžařskou propagaci. Co rok bývají ty nejsilnější kampaně dál...

Jak stimulovat loajalitu lyžujících srdcařů? Napoví americké profi sporty

V jednom ze starších textů jsem popsal napohled podivnou paralelu, jak se horská branže může marketingově inspirovat od golfové. Dnes se pustím do – opět...

Upřímnost středisek: neutíkat před pravdou a z nouze zkoušet dělat ctnost

Jedním z nejužitečnějších návyků, jež jsem si v horské branži osvojil, je pozorně sledovat vyspělé golfové provozy. Snad žádné jiné odvětví neposkytuje tak blízké...

Záleží na termínu, kdy marketing skiresortu spustí videokampaň?

Mám za to, že nemálo. Argumentovat chci loňským otevíracím videoklipem amerického Big Sky. Ačkoli nejsem fanda příslovečného ski-porna coby dominantního (natož jediného) marketingového videoobsahu, respektuju jeho využití...

I celebrita je taky jenom člověk

Tematika nasazení sportovních profíků do marketingu se zdá být těžko kdy vyčerpatelnou. Vezměme takovou slavnou tenisovou star. Na dvorcích bohyně, na konci dne (čili večír)...

Není náhodou největší příležitost horské branže současně svou vlastní velkou konkurencí?

Co když sofistikovaný oborový marketing spadl do pasti výroby FANDŮ lyžování – namísto produkce samotných LYŽAŘŮ? Schválně. Přeneste se časem nějakých patnáct let zpátky -...

Lze proměnit nefér kritiku v reklamní trefu roku?

Dost možná NEJpopulárnější, NEJkontroverznější a skoro jistě NEJchytřejší, NEJodvážnější a NEJlevnější oborová reklama l.p. 2017. Dokázat otočit prudiče do fandů je mokrým snem kdejakého neortodoxně...

Red Mountain, Rossland: Nevěřte nám, věřte jim

Neotřelý marketingový risk podstoupili v jednom z mála posledních amerických retro středisek; vsadili na skoro až kaufmanovský sarkasmus tít do vlastních řad. O kanadském Red Mountain jsem...

Video, které by měl vidět (a mít ambici napodobit) každý střediskový markeťák

Po mém soudu jedno z nejlepších promo videí horské branže. Nepřekvapivě extrémně jednoduchý, supersilný vzkaz o tom, že užít si lyžování není jen výsadou už...

Celebrita v boudě na kopci: šmrncovní whistlerský seriál Embedded

Mám to jak v té pohádce o Hrnečku vař: kdykoli otevřu téma neotřelých obsahů pro střediskový videomarketing, napadají mě další a další příklady originálních...

Loga horských středisek: Slovensko O-Ž

Závěrečné, deváté pokračování komplexní série hodnotící logotypy tuzemských horských středisek. Dnes druhá polovina slovenské abecedy. ↑ Kdyby si oravští borci odpustili tu zbytečnou vločku, jejich...

Loga horských středisek: Slovensko A-N

Osmé pokračování komplexní série hodnotící logotypy tuzemských horských středisek, na Slovensku řažených pro „snazší přehled“ – v doslovném překladu: pro autorovo geografické diletantství – abecedně....

Loga horských středisek: Beskydy

Sedmé pokračování komplexní série hodnotící logotypy tuzemských horských středisek, řazených podle pohoří. Dnes Beskydy a okolí. ↑ Moderní logo bez chyb. Kvalitně zvolený, dobře čitelný...

Loga horských středisek: Jeseníky

Šesté pokračování komplexní série hodnotící logotypy tuzemských horských středisek, pohoří po pohoří. Dnes Jeseníky. ↑ Pro lokální miniareál, profilující se jako dominantně dětský-rodinný, je tato...

Loga horských středisek: Šumava až po Chřiby

Na žádost jistého oborového subjektu se v této sérii zabývám logo-designem tuzemských horských středisek. Dříve krušnohorskými areály, lužickými a jizerskohorskými, krkonošskými, orlickohorskými, dnes jižním pásem Česka od Šumavy přes Vysočinu až...