Domů Branding & PR

Branding & PR

Nový trend horskostřediskových webkamer?

Přijde mi vzrušující zkoušet v reálném čase hádat budoucnost a vsázet si na ni. Znám to dobře z tradingu; pokud ale chci, dokážu podobné...

Red Mountain, Rossland: Nevěřte nám, věřte jim

Neotřelý marketingový risk podstoupili v jednom z mála posledních amerických retro středisek; vsadili na skoro až kaufmanovský sarkasmus tít do vlastních řad. O kanadském Red Mountain jsem...

Jak inzerují sportovní destinace a dovolené v nich jiná než lyžařská střediska

Nezřídka na blogu i v živých rozhovorech s lidmi ze skiareálů zmiňuju své přesvědčení, že sněhová branže se má marketingově co učit od vyspělých golfových provozů,...

Pozoruhodná inovace webu staromilsky konzervativního Telluride

Kdo by to neznal: co není rozbité, bývá možná lepší nespravovat. Změna (lhostejno zda partnera v životě či byznysu, designu webstránek, ale i jakákoli...

Videosérie Aspenu demonstruje virtuózní variabilitu formátu při zachování konzistentního vzkazu

Bez nadsázky propagační skvost nazvaný Mysl, tělo a duše Aspenu (MTDA) jsem objevil už před pár lety, v jeho úvodním roce. Doslova jsem tehdy napsal: „Bez výjimky...

Killingtonský videomarketing: Welcome To Never Growing Up

Pokud snad někdy v životě budu mít sex, videoklipy z Killingtonu si dopřeju po něm místo doutníku. Níže jsem vybral náhled do rohu hojnosti killingtonské...

Lyžařský XXX obsah z křesel lanovek živě k nevyspalým očím pracující třídy

Jistou dobu se náměty zdejších posledních článků vozí v pomyslné kabince, případně křeslech sedačkových lanovek horských areálů. Dnes lanovkovou sérii uzavřu – a vlastně...

Altské křeslo pro hosta: originální marketing za pár drobných

Že sedačky nebo kabinky lanovek nabízí příznivé prostředí pro unikátní videomarketingový obsah, vědí vedle minule popsaného Lutsenu taky v utažské Altě. Už několikátou sezónu v řadě produkuje...

Hudební seance z lanovky, mazaný marketingový koncept Lutsenu

Že sedačky nebo kabinky lanovek nabízí příznivé prostředí pro unikátní videomarketingový obsah, zjistili a už roky dobře vědí v americkém Lutsenu. Lutsen je malé horské...

Nedoceněný marketingový nástroj horských středisek? Placebo!

Už si nevzpomínám, kdy jsem o fenoménu placeba slyšel prvně. Nepřestává mě však fascinovat dodnes: podáte někomu falešnou, neúčinnou látku - a osoba se...

Dokud nás smrt nerozdělí

Reklamní videoklipy skiresortů nemusí být nutně dlouhé, přecpané nerealistickými efekty, výjimečnými scenériemi za ještě výjimečnějšího počasí, plné hlučné hudby a slizkých prodavačských žvástů. Nejenže nemusí...

Videomarketing braný osobně: lyžující kovboj Billy Kidd, vyhazov starýho Zimy, vyznání z lásky ke...

Nedávno vzpomínanou tematickou náplň videomarketingových klipů horských středisek doplním dnešní sadou (namátkou posbíraných) videošotů zdánlivě různorodého obsahu, opět však nepřekvapivě bazírujících na navlas stejných...

Fotit trávu růst a natřený plot schnout

Před časem si mi v jednom tuzemském skiareálu posteskli, že už je vlastně moc nenapadá, co pořád fotit, natož natáčet, na svůj web a...

Vědět, ke komu mluvím

Z videoprodukcí vailské marketingové skupiny se učí celý vyspělý lyžařský svět, z dobrých důvodů. Série níže vybraných koncernových promo klipů výstižně demonstruje aktuálně platné...

Patologie politické korektnosti v lyžování: vyvolávání ďábla

Já sám jsem s lyžemi začal asi tou nejobyčejnější cestou – v mládí jsem se na ně postavil a od té doby jezdím. Nejspíš...

Video, které by měl vidět (a mít ambici napodobit) každý střediskový markeťák

Po mém soudu jedno z nejlepších promo videí horské branže. Nepřekvapivě extrémně jednoduchý, supersilný vzkaz o tom, že užít si lyžování není jen výsadou už...

Nejkratší, nejprostší a nejspontánnější video současně nejpopulárnějším

18 vteřin impulsivně zachycených na tátův mobil láme divácké rekordy na Facebooku vermontského (nově též vailského) střediska Stowe. Bez jakýchkoli řečí, které nejsou třeba: zde...

Jak stimulovat loajalitu lyžujících srdcařů? Napoví americké profi sporty

V jednom ze starších textů jsem popsal napohled podivnou paralelu, jak se horská branže může marketingově inspirovat od golfové. Dnes se pustím do – opět...

Upřímnost středisek: neutíkat před pravdou a z nouze zkoušet dělat ctnost

Jedním z nejužitečnějších návyků, jež jsem si v horské branži osvojil, je pozorně sledovat vyspělé golfové provozy. Snad žádné jiné odvětví neposkytuje tak blízké...

I celebrita je taky jenom člověk

Tematika nasazení sportovních profíků do marketingu se zdá být těžko kdy vyčerpatelnou. Vezměme takovou slavnou tenisovou star. Na dvorcích bohyně, na konci dne (čili večír)...