Dokud nás smrt nerozdělí

0
201
Foto: PCMR

Reklamní videoklipy skiresortů nemusí být nutně dlouhé, přecpané nerealistickými efekty, výjimečnými scenériemi za ještě výjimečnějšího počasí, plné hlučné hudby a slizkých prodavačských žvástů.

Nejenže nemusí – neměly by být. Navzdory tomu, že pohříchu často bývají; čím víc agresivních povrchních efektů, tím větší nouze o jiskru, vtip a kvalitu sdělení.

Dokonalý videošot na svou sezónku vymyslel před časem utažský resort Park City.

Použil pravdivý osobní příběh svých dvou skutečných sezónkářů Lou a Bradleyho Roundsových – manželského páru 32 let, sezónkářů 35.

Unikátní osobní příběh, jenž by bylo hříchem nevyužít. Všech 35 sezónek s fotografiemi prorotuje – jak jinak než 35vteřinovým – videoklipem ve formě jakéhosi intervalového časosběru.

Geniální a současně jednoduché zpracování, přímočarý vzkaz, silný emotivní náboj sdělení a reálný pár, s nímž se lze potkávat na sněhu a prohodit pár slov.

Dost možná ideální reklama na sezónní skipas; nejlepší, co kdy byla vymyšlena.

Sdílejte
Předchozí článekNekrolog magazínu Skiing
Další článekÚdržba zasněžovací techniky
Tom Řepík

Zakladatel a šéfredaktor projektu SNOWbiz, dlouholetý autor magazínu SNOW, organizátor prvního testu běžek v ČR, NORDIC skitestu. Lyžař-srdcař milující stromy, western a Ameriku 20. století. Je předním oborovým opinion makerem a průkopníkem zodpovědného marketingu v tuzemské horské branži. Prosazuje udržitelnost jako důležitý PR nástroj; zasazuje se o kultivaci vztahů všech klíčových zájmových skupin v odvětví – turistů, provozovatelů, ochranářů, marketérů, developerů, managementu a legislátorů – a jejich odlišných vlivů na prostředí hor.