Domů Skipasy

Skipasy

Dokud nás smrt nerozdělí

Reklamní videoklipy skiresortů nemusí být nutně dlouhé, přecpané nerealistickými efekty, výjimečnými scenériemi za ještě výjimečnějšího počasí, plné hlučné hudby a slizkých prodavačských žvástů. Nejenže nemusí...

Jak stimulovat loajalitu lyžujících srdcařů? Napoví americké profi sporty

V jednom ze starších textů jsem popsal napohled podivnou paralelu, jak se horská branže může marketingově inspirovat od golfové. Dnes se pustím do – opět...

Nový Ikon Pass je tu. Stand up for the Champions

Očekávaná přímá konkurence vailské globální sezónce Epic přichází na trh přesně na čas – krátce před započetím předprodejů pro nadcházející sezónu 2018/19. Jak jsem psal...

Akcelerující globalizace horského byznysu: Mantra osobodní

Počítání lyžařských dní se stalo primárním barometrem ekonomického zdraví branže – jakýmsi hrubým domácím produktem horkého byznysu. Základní kámen fenoménu počítání lyžařských návštěv byl položen...

Šmírunk Velkého bratra, anebo?

Tuzemské skiareály ve velkém začaly s připojováním kamer snímajících průchody turniketů, v nepřekvapivé snaze (krom dalšího) eliminovat podvádění se skipasy - sdílení, přeprodeje, a...

Epic Pass Goes East

Vědět a nesmět dát najevo není nic příjemného. Jsem konečně ochutnal, jak těžkým životem asi žil pan Babiš a další konfidenti. Co jsem tu v...

Nalyžují srdcaři, kteří si koupí sezónku už na jaře, víc dní než váhající lyžaři,...

Jarní předprodeje sezónních skipasů znamenají kýžené cinkání kasy pro skiareály, které si tak zamknou spoustu předčasných a jistých peněz do šuplíku. Vedle toho se...

Ovlivňuje čas nákupu sezónky pravděpodobnost jejího obnovení?

Na horách je zima v laufu a málokoho by napadlo přemýšlet právě teď o sněhové sezóně následující. Kromě marketérů progresivních skiresortů, ovšem. Pro ně právě...

McEnroe For President… not

Lyžařský udate, jenž nešlo nedat. Jsa odkojen Abbou, Borgem a panem Stenmarkem, tenhle Švédskej syndrom mi zůstane do konce mých dní. (Vůbec mi to neva, jsem na...

Denní skipas za tři tácy, sezónka přes pětapadesát. Oběživo je holt nutné nechat obíhat

Některé americké starosti by Čechoslováci mít vážně asi nechtěli. Dlouho si na východním pobřeží US-and-A libovali, jak svěřepě vzdorují móresům vailského koncernu, zejména nákaze jejich napálených denních...

CzechSkipass: průkaz totožnosti frekventovaného lyžaře

Vloni ve své druhé sezóně, v prakticky všech českých skiareálech sněhově pod psa. O moc líp nevyšla ani ta předchozí, pro CzechSkipass premiérová. Do...

Lze vůbec něco nepřevzít od tatranského marketingu?

Safra, špatná otázka. Správně měla znít, „lze vůbec něco převzít?“ S příchodem září jak na výstřel z Aurory vystartovaly podzimní doplatkové kampaně lyžařských sezónek. Nabídly...

Gopass: štika vpuštěná do stojatých vod

Na Slovensku ve své druhé, v Čechách v premiérové sezóně. Nový koncept „americky“ agresivně předprodávané věrnostní RFID karty možná začne měnit zažité tradiční náhledy...

Co když je nejlepším modelem pro československé sezónky… kočkopes?

Ač ještě o amerických skipasech, téma už míří do tuzemských hor. Dnešním článkem uzavřu letošní sérii přehledů amerických sezónek, jelikož už se jich tu objevilo...

Yosemity: lyžařská sezónka za pár sendvičů

Anebo za ekvivalent dvou denních lístků. Levnější sezónku ať už nikdo nikdy a nikde nechce hledat, při psu! Když klub slaví 100. výročí, jakou cenu...

Americké sezónky v křížové analýze: MC/MAX (býčí) vs. Epic (medvědí)

Kdekdo mě považuje za marketéra s pro-vailskýma očima. Sám se tak nevidím. Snažím se věci v životě vnímat vybalancovanou, nezávislou optikou. Ty v horské branži...

Powder Mountain: projekt uzavřeného klubu šampaňského prašanu

Prašanová hora si své bílé zlato hodlá škudlit prostřednictvím chytré, dosud nepoužíté strategie. Sezónní skipasy jsou nejcennějším produktem lyžařské branže a není divu, že jejich...

Prodejní uzávěrky sezónních skipasů: je efektivnější časový, či množstevní limit?

Marketéři skiareálů používají uzávěrky sezónek a dál používat budou – protože fungují. Vailský data-miningový talent by alfasamci branže mohla závidět samotná FBI. Sotva oschl inkoust na akvizičních...

Ovliňují proklamované lhůty prodejních uzávěrek sezónních skipasů chování lyžařů?

Následující analýza převzatá od VR marketingu doručuje zřetelnou odpověď. Jsme na sklonku léta, v jakémsi přelomovém údobí mezi už skončenými (a vesměs vyhodnocenými) jarními předprodeji...

MAX Pass: ambice dostát svému nomen omen

Loňský novorozenec křičí do světa: nejen že jsem stále tady, jsem i o kus lepší! Genezi tohoto unikátního sezónního skipasu jsem popsal v detailní loňské analýze,...