Domů Sociální média

Sociální média

Legální droga sociální lajkománie

Že organický růst facebookových fanoušků je už několik let zploštělý, stagnující, či se dokonce překlopil do negativního, není ničím novým - natož překvapivým. Platí...

Záleží na termínu, kdy marketing skiresortu spustí videokampaň?

Mám za to, že nemálo. Argumentovat chci letošním otevíracím videoklipem amerického Big Sky. Ačkoli nejsem fanda příslovečného ski-porna coby dominantního (natož jediného) marketingového videoobsahu, respektuju jeho využití...

I strohý tvít skiareálu se může stát kompletní reklamní kampaní

Při svém rutinním profesním monitoringu socmediální aktivity východoamerického střediska Bretton Woods z New Hampshire jsem narazil na jejich prosincový tvít – geniálně jednoduchý a...

Facebook ve studené válce s YouTube, v Bohemii všechno při starém

Letos zjara jsem tu vzpomenul michiganský skiresort Mount Bohemia, možná nejztřeštěnější skiresort Ameriky, s jejich výstřední videosérií. Nedávno zveřejnili díl nový. A nezůstává nic dlužen filmům...

Střediskové facebooky: opisovat se vyplácí od šprtů

Mnohé tuzemské skiresorty kopírují svá socmédia jeden od druhého. S obvyklými neduhy. Jedním z typických je, že skiareály zneužívají své facebookové účty k prostoduchému prodávání...

Oldskůlový Streisandové efekt na sice stárnoucích, ale stále vitálních socmédiích

Upřímnost horských středisek je lyžujícím plebsem vděčně a frekventovaně propíranou tematikou snad odjakživa, obvykle s pořádnou porcí cynismu a ironie. Typicky takový stav sněhových podmínek: málokdo...

Top 10 nejlajkovanějších oborových tweetů 2015/16

Žebříček nejúspěšnějších twitterových statusů severoamerických horských středisek v době od 1. listopadu 2015 do 30. dubna 2016. Seřazeno v pořadí podle nejvyššího počtu lajků. K...

Top 10 nejkomentovanějších oborových Instagramů 2015/16

Žebříček nejúspěšnějších Instagramů severoamerických horských středisek v době od 1. listopadu 2015 do 30. dubna 2016. Seřazeno v pořadí podle nejvyššího počtu uživatelských komentářů...

Top 10 nejlajkovanějších oborových Instagramů 2015/16

Žebříček nejúspěšnějších Instagramů severoamerických horských středisek v době od 1. listopadu 2015 do 30. dubna 2016. Seřazeno v pořadí podle nejvyššího počtu lajků. Nejvíc lajků...

Top 10 nejkomentovanějších oborových facebookových statusů 2015/16

Žebříček nejúspěšnějších facebookových statusů severoamerických horských středisek v době od 1. listopadu 2015 do 30. dubna 2016. Seřazeno v pořadí podle nejvyššího počtu uživatelských...

Top 10 oborových facebookových statusů 2015/16 (podle přesdílení)

Žebříček nejúspěšnějších facebookových statusů severoamerických horských středisek v době od 1. listopadu 2015 do 30. dubna 2016. Seřazeno v pořadí podle nejvyššího počtu přesdílení. Nepřekvapivě...

Top 10 oborových facebookových statusů 2015/16 (podle lajků)

Žebříček nejúspěšnějších facebookových statusů severoamerických horských středisek v době od 1. listopadu 2015 do 30. dubna 2016. Seřazeno v pořadí podle nejvyššího počtu olajkování. Nejoblíbenějším...

Ovlivňuje délka facebookového statusu míru angažovanosti publika?

Nedávno jsem zde komentoval efekt délky titulků marketingových střediskových emailů a střediskových tweetů na reakce publika. Nedávalo by smysl nechtít sledovat totéž u střediskových facebookových statusů. VR marketing za...

Má délka twitterové zprávy střediska vliv na míru jejího přesdílení?

Co myslíte, má? Twitterová zpráva je z dobrých důvodů limitována 140 znaky, což samo o sobě není nijak moc. To ale neznamená, že nelze světu...

Existuje korelace mezi počtem hvězdiček hotelu a počtem fandů jeho facebookové prezentace?

Existuje. A jak vyšitá. Ačkoli se branže cestovního ruchu snaží klasifikovat úroveň služeb - v tomto ohledu ubytovacích služeb – v různých formátech, počet hotelových...

Nenásilný způsob, jak začít v lyžařích probouzet rajc z blížícího se sněhu

Když léto už má většinu své práce za sebou, přichází čas přehodit výhybku. V minulých letech to dělal zřídkakdo, letos spousta středisek: spouštějí na svých...

Experiment z dílny Vail Resorts může znamenat nový standard v oblasti rekreačního lyžování

V polovině srpna zveřejnil koncern Vail Resorts vznik nového produktu, prvního svého druhu v oboru: průkopnickou platformu EpicMix Time. Aplikaci, jež bude lyžařům na mobily...

Jak se v poslední dekádě mění průměrná stopáž marketingového videa

Během posledních 10 let se toho u internetových videospotů změnilo hafo: co dřív bývalo vysokou a nákladnou technologií, je dnes dostupné kdekomu; přenosová rychlost...

Na které sociální platformě vzbudí fotka nejlepší angažovanost publika?

Fotografie je typem obsahu, který je univerzálně podporován napříč všemi hlavními sociálními platformami. Přesto, střediskem zveřejněná ta samá fotka na jedné síti může sklidit...

Kolik lidí reaguje na sociální ikony v emailingu horských středisek?

Ještě docela nedávno byly odkazy do sociálních sítí v záhlaví a/nebo zápatí emailových šablon horských středisek něčím relativně novým. Kolik lidí však na ně...