Domů Branding & PR

Branding & PR

Věci jsou jinak, než se jeví: coververze Abby, Disneylandu či skiareálu

Kdybych si býval mohl vybírat, bez zaváhání bych se narodil o pár dekád dřív do poválečné Ameriky 1945+ jako ten nejpříznačnější babyboomer - a nejspíš by...

Video, které by měl vidět (a mít ambici napodobit) každý střediskový markeťák

Po mém soudu jedno z nejlepších promo videí horské branže. Nepřekvapivě extrémně jednoduchý, supersilný vzkaz o tom, že užít si lyžování není jen výsadou už...

Vědět, ke komu mluvím

Z videoprodukcí vailské marketingové skupiny se učí celý vyspělý lyžařský svět, z dobrých důvodů. Série níže vybraných koncernových promo klipů výstižně demonstruje aktuálně platné...

Co z toho bude zákazník mít, když přijde zrovna k vám?

Že většina rekreačních lyžařů sjíždí svahy v nevhodných (mj. obvykle příliš velkých) lyžařských botách, je známou věcí a hrachem roky házeným na zeď materiálovými...

Nejspíš nejlepší náborové video v oboru

Pracovat v lyžařské branži není žádný med, na druhou stranu pro spoustu lidí jde o téměř džob mladistvých snů: lyžování zadarmo, přístup k levné...

Dokud nás smrt nerozdělí

Reklamní videoklipy skiresortů nemusí být nutně dlouhé, přecpané nerealistickými efekty, výjimečnými scenériemi za ještě výjimečnějšího počasí, plné hlučné hudby a slizkých prodavačských žvástů. Nejenže nemusí...

Rodina, základ státu (a horského byznysu?)

Schválně – přišel vám už někdy na mysl následující paradox? Lyžařský průmysl zhusta sponzoruje nejrůznější sportovní esa, jejichž zviditelnění pak hledí využít při propagaci svého...

Jak stimulovat loajalitu lyžujících srdcařů? Napoví americké profi sporty

V jednom ze starších textů jsem popsal napohled podivnou paralelu, jak se horská branže může marketingově inspirovat od golfové. Dnes se pustím do – opět...

Always look on the bright side of life

Rozkošný kousek geniálně jednoduchého – a třeskutě upřímného – marketingu dorazil z orienťácké Mekky těchto dní, švédského O-Ringenu. Kdo není zabedněný, toho velmi znepokojuje, pokud...

Patologie politické korektnosti v lyžování: vyvolávání ďábla

Já sám jsem s lyžemi začal asi tou nejobyčejnější cestou – v mládí jsem se na ně postavil a od té doby jezdím. Nejspíš...

Toto je nejspíš neslavnější skistřediskový slogan na světě. Jak zní ten váš?

Zatímco název a logo má každé tuzemské středisko, svůj slogan zatím málokteré. Polepšit! Nedávno jsme se šéfem jistého skiareálu seděli nad jejich možným novým sloganem,...

Přeslechl snowboarding zvonit svou hranu?

Dodavatelé horské branže po celém světě jsou dlouhodobě znepokojeni klesajícími - v lepším případě nerostoucími – počty aktivních účastníků sněhových sportů. Ve Vail Resorts...

Killingtonský videomarketing: Welcome To Never Growing Up

Pokud snad někdy v životě budu mít sex, videoklipy z Killingtonu si dopřeju po něm místo doutníku. Níže jsem vybral náhled do rohu hojnosti killingtonské...

Red Mountain, Rossland: Nevěřte nám, věřte jim

Neotřelý marketingový risk podstoupili v jednom z mála posledních amerických retro středisek; vsadili na skoro až kaufmanovský sarkasmus tít do vlastních řad. O kanadském Red Mountain jsem...

Lyžařský XXX obsah z křesel lanovek živě k nevyspalým očím pracující třídy

Jistou dobu se náměty zdejších posledních článků vozí v pomyslné kabince, případně křeslech sedačkových lanovek horských areálů. Dnes lanovkovou sérii uzavřu – a vlastně...

Altské křeslo pro hosta: originální marketing za pár drobných

Že sedačky nebo kabinky lanovek nabízí příznivé prostředí pro unikátní videomarketingový obsah, vědí vedle minule popsaného Lutsenu taky v utažské Altě. Už několikátou sezónu v řadě produkuje...

Hudební seance z lanovky, mazaný marketingový koncept Lutsenu

Že sedačky nebo kabinky lanovek nabízí příznivé prostředí pro unikátní videomarketingový obsah, zjistili a už roky dobře vědí v americkém Lutsenu. Lutsen je malé horské...

Nedoceněný marketingový nástroj horských středisek? Placebo!

Už si nevzpomínám, kdy jsem o fenoménu placeba slyšel prvně. Nepřestává mě však fascinovat dodnes: podáte někomu falešnou, neúčinnou látku - a osoba se...

Videomarketing braný osobně: lyžující kovboj Billy Kidd, vyhazov starýho Zimy, vyznání z lásky ke...

Nedávno vzpomínanou tematickou náplň videomarketingových klipů horských středisek doplním dnešní sadou (namátkou posbíraných) videošotů zdánlivě různorodého obsahu, opět však nepřekvapivě bazírujících na navlas stejných...

Fotit trávu růst a natřený plot schnout

Před časem si mi v jednom tuzemském skiareálu posteskli, že už je vlastně moc nenapadá, co pořád fotit, natož natáčet, na svůj web a...