Retail & služby

Swix Sport Group přejmenována na BRAV

Jedna z nejvýznamnějších dodavatelských společností v oblasti klasických lyžařských sportů, v Norsku sídlící globální Swix Sport Group, prochází proměnou korporátní identity. Nově se bude...

One Way zbankrotoval

Finská společnost One Way Sport Oy, proslulá svými jasně žlutými lyžařskými produkty a sponzorstvím špičkových lyžařů jako Dario Cologna nebo Charlotte Kalla, vyhlásila v...

Jak ovlivňuje změna hodnocení NPS pravděpodobnost návratu zákazníka do horského střediska?

Net Promoter Score je v marketingové branži standardizovaná metodologie vyjadřující míru loajality zákazníků. Ti známkují službu/produkt na stupnici od nejhorší 1 do nejlepší 10. V...

Do banky na lyžích

V rámci partnerství se slavným skiresortem Whistler-Blackcomb nechala kanadská banka CIBC vytáhnout přes 2,5 metru vysoký a přes 2 tuny vážící bankomat na střediskový...

Nekrolog magazínu Skiing

Kultovní americký magazín Skiing je po smrti. Odešel letos na jaře v 69 letech po dlouhé těžké nemoci a prožil pozoruhodný život. Časopis založil v...

Existuje korelace mezi počtem hvězdiček hotelu a počtem fandů jeho facebookové prezentace?

Existuje. A jak vyšitá. Ačkoli se branže cestovního ruchu snaží klasifikovat úroveň služeb - v tomto ohledu ubytovacích služeb – v různých formátech, počet hotelových...

Na rozdíl od skipasů, když jde o jídlo, zákazník má alternativu. Může si přinést...

Povážlivě dost lyžařů chápe stravování se ve skiareálech jako nutné zlo; vesměs pesimisticky očekávají předražené, mizerné jídlo. Takovou tu nevábně přepálenou klobásu za stovku...

Horské reality v nové realitě

Ceny nemovitostí v amerických horských střediscích se vrátily na zem a branži začíná zajímat, co zákazníci opravdu chtějí. Spekulanti přetápějící pod kotlem nepřetržitého dvouciferného růstu...

Christmas is over and Business is Business: válka o dolary z provizí ubytovatelů

Rozhodně ne nezajímavá strkanice o peníze, o něž jde už v první řadě, začíná být čím dál patrnější v branži cestovního ruchu. Poměry v tomto...

Umělé lyžařské vesnice #2: Se vším se počítá

Doslova obscénní touha firmy mít všechno pod kontrolou začíná už nad plány vesnice, a tyto plány vycházejí z čísel. Intrawest nejdříve zkoumá demografickou strukturu...

Umělé lyžařské vesnice #1: Vrtí v nich ocas psem?

Zimní resorty vidí rády návštěvníky, kteří mají sebe na svazích plně pod kontrolou. Ne už tolik poté, co si lyže či snowboardy odepnou. Prostranství před...