• Provoz středisek
  • Noví lyžaři
  • Branding & PR
  • E-mail marketing
  • Sociální média
  • Retail & služby
  • Skipasy
  • Ostatní inspirace
Vyhledávání
  • Přihlášení / Registrace
  • Váš profil
  • Kontakt
  • O projektu
SNOWbiz - byznys spojený sněhem SNOWbiz.cz
SNOWbiz - byznys spojený sněhem
  • Provoz středisek
  • Noví lyžaři
  • Branding & PR
  • E-mail marketing
  • Sociální média
  • Retail & služby
  • Skipasy
  • Ostatní inspirace
Domů Branding & PR Co se stane ve Vegas, zůstane tam: časuvzdorná lyžařská nostalgie znovuzrozeného resortu
  • Branding & PR

Co se stane ve Vegas, zůstane tam: časuvzdorná lyžařská nostalgie znovuzrozeného resortu

Od
Tom Řepík
-
14.2.2016
Foto: LVSSR

Jde-li o branding, a nejen geografický, v mnoha ohledech jsem staromilským příznivcem toho, čemu se říká retro nebo vintage. Klasické, staromódní grafiky.

Sun Valley logos vintage

O Sun Valley jsem tu ale psal nedávno, dnes bude řeč o Las Vegas, respektive jeho lokálním lyžování. A jeho retro značce.

Lapidárně pojmenovaný „Las Vegas Ski & Snowboard Resort“, slabou hodinku od Stripu vzdálený (SZ směrem na Death Valley a Frisco), na severních svazích místních třítisícových hor situovaný areál plní zvláštní poslání.

LVSSR trail map

Středisko dobře ví, že vzhledem k blízkosti jednoho z hlavních turistických magnetů planety nemůže být propagováno jako striktně lyžařský areál.

Příliv laických návštěvníků toužících vypadnout na půlden z neónového blázince do klidu přírody způsobuje, že dvoukřeslo na stařičké lanovce běžně sdílí ostřílený lyžařský veterán s někým třeba z Brazílie, kdo nikdy neviděl sníh.

Marketéři LVSSR stáli před úkolem upozadit vnímání místa jako tradičního skiareálu ve prospěch pojetí celoročního zábavního přírodního parku, jakési dobrodružnější alternativy Vegas.

Na věc šli od podlahy: s rekonstrukcí image střediska vyměnili z jedné vody načisto i jeho název a značku.

Staré LVSSR logo, ruku na srdce, po přepracování doslova škemralo, retro neretro.

LVSSR Logo Old

Krkolomně dlouhý syntetický název vyměnili za tradiční místní Lee Canyon (Závětrný kaňon). Tak se ostatně areál jmenoval už od svého založení v roce 1963, než jej v osmdesátkách v duchu tehdejší megalomanské mantry „víc lip“ změnili na LVSSR a opatřili divnou černobílou malůvkou.

Na tvorbu nového loga si lasvegaští najali Hovercraft Studio z oregonského Portlandu. Rozkaz zněl jasně: oslovit neobyklý demografický profil lasvegaského turisty, současně se však oprostit od typického vegaského stylu, zdůraznit přiklon od striktního sportu k zábavě a od striktní zimy k celoročnímu konceptu, odkázat na dědictví tradice z nostalgických šedesátých let.

(Služba je holt služba. To není jak práce s busolou.)

Kreativní agentura doručila něco, co subjektivně považuju za jednu z nejpohlednějších značek v branži horských středisek.

Její barevné řešení v zimní a letní verzi;

LVSSR LC2

Černobílé řešení;

LVSSR LC1

Jednoduché, čisté, unikátní. Neodpudivé, srozumitelné, nezaměnitelné, zapamatovatelné. Nevegaské, nostalgické. Rýsující paralelu nadčasovosti starých ikonických nášivek na bundách a ruksacích skalních lyžařů, připomínajících jim nesčetné zimy plné zábavy a dobrodružství.

Tohle mi dělá dobře na oči.

  • TAGY
  • logo
  • marketing
  • amerika
  • historie
Facebook
Twitter
Google+
Pinterest
WhatsApp
    Předchozí článekMarketingový selský rozum aneb do třetice oslava půlstoletí v lesku zlata
    Další článekFilmovat trávu růst a natřený plot schnout
    Tom Řepík
    Tom Řepík
    Zakladatel a šéfredaktor projektu SNOWbiz, dlouholetý autor magazínu SNOW, organizátor prvního testu běžek v ČR, NORDIC skitestu. Lyžař-srdcař milující stromy, western a Ameriku 20. století. Je předním oborovým opinion makerem a průkopníkem zodpovědného marketingu v tuzemské horské branži. Prosazuje udržitelnost jako důležitý PR nástroj; zasazuje se o kultivaci vztahů všech klíčových zájmových skupin v odvětví – turistů, provozovatelů, ochranářů, marketérů, developerů, managementu a legislátorů – a jejich odlišných vlivů na prostředí hor.

    SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKYVÍCE OD AUTORA

    Bílé lži: Jak porovnávat horská střediska?

    Paradigma střediskového videa: Mikropříběhy domorodců, jež jsou denně k potkání na sněhu

    Patologie politické korektnosti v lyžování: Vyvolávání ďábla

    ZANECHAT KOMENTÁŘ Zrušit odpověď

    Přihlásit pro přidání komentáře

    Rubriky

    • Provoz středisek136
    • Noví lyžaři35
    • Branding & PR109
    • E-mail marketing21
    • Sociální média39
    • Retail & služby60
    • Skipasy42
    • Ostatní inspirace166

    Štítky

    amerika architektura bezpečnost biking demografie disney doprava e-mailing ekologie gastro glosy golf historie hotely humor inspirace logo luxus léto materiál nps opening racing reality retail sezónky skipasy slogan snb snowpark snowtubing sníh socmédia sport technika tmr tuzemsko vail video výstavnictví výuka webdesign webkamery whistler zaměstnanci
    SNOWbiz - byznys spojený sněhem
    Kontakt | O projektu | Pravidla diskuze | Podmínky užívání | Inzerce | Media Kit Intl

    Partneři
    Asociace horských středisek ČR     Czech Ski - SLČR     Asociace profesionálních učitelů lyžování     Blog Kovboj.cz     SNOW.cz - web o lyžování     NORDIC - časopis o běžeckém lyžování     Běžky - vše o běžkách na BEZKY.net
    • Přihlášení / Registrace
    • Váš profil
    • Kontakt
    • O projektu
    © SNOWbiz.cz
    Tato stránka používá cookies. Zjistit více.
    Edit with Live CSS
    Save
    Write CSS OR LESS and hit save. CTRL + SPACE for auto-complete.