Swix Sport Group přejmenována na BRAV

Foto: Langrenn.com

Jedna z nejvýznamnějších dodavatelských společností v oblasti klasických lyžařských sportů, v Norsku sídlící globální Swix Sport Group, prochází proměnou korporátní identity. Nově se bude jmenovat BRAV.

Nové pojmenování se údajně nedostane před oči koncových spotřebitelů; produktová vlajková loď koncernu by tedy dál měla nést zažité označení Swix. Podle interních firemních zdrojů jde o krok sloužící ke sjednocení několika provozovaných brandů pod jediný deštník.

Společnost ročně utrží přes miliardu NOK ($126 mio), více než polovinu obratu realizuje v zahraničí mimo Norsko. Má filiálky v osmi zemích a její výrobky jsou distribuovány ve více než 30 státech světa, včetně agilního zastoupení v Česku a na Slovensku firmou Sprint. Ve vlastnickém portfoliu skupiny se nachází značky Swix, Toko, Ulvang, Lundhags, Helsport, Hard Rocx, Skisporet a Original. Současný majitel, firma Ferd, zůstává nadále mateřskou společností nově vzniklé skupiny BRAV.

Na vymýšlení nového pojmenování skupiny se podílelo přes 300 zaměstnanců z celého světa. „Obdrželi jsme přes sto návrhů a nakonec z toho vybrali právě Brav, což v norštině znamená odvážný, spravedlivý a statečný – to nás dobře reprezentuje,“ sdělil jeden z představitelů firmy, CEO filiálky Swix USA Steve Poulin.

Zdroj: Langrenn.com

Předchozí článekMilan Trnka Stevens, kladenskej rapl
Další článekLyžařský sen Walta Disneyho
Tom Řepík
Zakladatel a šéfredaktor projektu SNOWbiz, dlouholetý autor magazínu SNOW, organizátor prvního testu běžek v ČR, NORDIC skitestu. Lyžař-srdcař milující stromy, western a Ameriku 20. století. Je předním oborovým opinion makerem a průkopníkem zodpovědného marketingu v tuzemské horské branži. Prosazuje udržitelnost jako důležitý PR nástroj; zasazuje se o kultivaci vztahů všech klíčových zájmových skupin v odvětví – turistů, provozovatelů, ochranářů, marketérů, developerů, managementu a legislátorů – a jejich odlišných vlivů na prostředí hor.